۱۵ امتیاز بازآموزی کنگره ویژه افراد مشمول ضوابط بازآموزی وزارت بهداشت

۱۴۰۲/۰۹/۱۴ ۱۸:۲۰

به اطلاع کلیه اساتید، متخصصان، پزشکان، پیراپزشکان و پژوهشگران مشمول ضوابط بازآموزی وزارت بهداشت که جهت شرکت در کنگره ثبت نام کرده اند می رساند:

اولین کنگره «بهداری رزمی در جنگ‌های آینده؛ چالش‌ها و راه‌کارها» با ۱۵ امتیاز بازآموزی برای گروه‌های هدف در کلیه مقاطع تحصیلی (دکترای تخصصی، دکترای حرفه‌ای، داندانپزشکان، داروسازان، کارشناسی ارشد،کارشناسی و کاردانی) از تاریخ ۲۴ الی ۲۶ بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌گردد. 

در مدت برگزاری این کنگره بیش از ۴۰ سخنرانی آموزشی در نشست‌های تخصصی با موضوعات مرتبط با خدمات بهداشتی، امدادی و درمانی در زمان بحران و جنگ برنامه‌ریزی شده است که حضور در این برنامه ۱۵ امتیاز بازآموزی برای پزشکان عمومی و کلیه تخصص‌های پزشکی، دندانپزشکان، داروسازان، دامپزشکان و ... به همراه خواهد داشت. 

لازم به ذکر است برای استفاده از امتیاز بازآموزی وزارت بهداشت توسط افراد مشمول ضوابط بازآموزی، لازم است:

١. پس از ثبت نام در وبگاه کنگره، با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه آموزش مداوم پزشکی کشور به نشانی (www.imc.ircme.ir) برنامه حضوری با شناسه ۲۰۸۷۳۹ را انتخاب و اقدام به ثبت نام تکمیلی و پرداخت هزینه مربوطه نمایند. 

2. برخورداری از امتیاز بازآموزی منوط به داشتن پروفایل در سامانه‌ی آموزش مداوم و حضور فرد در کنگره می باشد. بدیهی است افرادی که در سامانه‌ی آموزش مداوم پروفایل ندارند یا در محل کنگره حضور نداشته و ثبت نام نکنند، نمی‌توانند از امتیاز بازآموزی استفاده کنند.


CE-certificate 

اخبار

بازخورد

نظر شما چی هست؟ بر روی ستاره های مورد نظرتون کلیک کنید.

4.3
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
میانگین نمرات

دیدگاه ها (0)

تاکنون دیدگاهی منتشر نشده است. شما اولین نفر باشید!

ارسال یک دیدگاه